ამ მოდულში ჩვენ გავეცანით სტანდარტებს, განვსაზღვრეთ საგნის სტანდარტის რომელი შედეგის/ ინდიკატორის მიღწევა და შეფასება გვსურს ჩვენი თემის ფარგლებში. გავეცანით სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკას, განახლებულ ბლუმის ტაქსონომიას, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვებს. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები სასწავლო პროექტის სრულყოფილად ჩამოყალიბებისათვის. გავეცანით პროექტის შეფასების ვებგვერდს, შეფასების სტრატეგიებს, რომელიც იყოფა 5 ძირითად კატეგორიად, პრეზენტაციის ფორმას ჩვენი პროექტისთვის. განვიხილეთ ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე დიაგრამა. მაგალითისთვის ვნახეთ აფრიკული მოდელის ნიმუში. შევაგდინეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმა. ვისწავლეთ საძიები სისტემის გამოყენება, საავტორო უფლებების დაცვა, ვნახეთ გამოყენებული ლიტერატურის შაბლონი. ვისწავლეთ საქაღალდის შეკუმშვა და გაგზავნა. ვისაუბრეთ, როგორ ხდება ინტერნეტკავშირი მსოფლიოსთან.
Комментариев нет:
Отправить комментарий